Uppladdning

Nu har jag tagit en tvåtimmars powernap och börjar känna mig lite levande igen :) Har även hunnit med att äta middag. Gjorde ett recept från senaste Buffe, lite stark korv, lök ihopblandat med krossade tomater och vita bönor i tomatsås tillsammans med tacokrydda. Serverat i tortillabröd. Enkelt, snabbt och gott!

Nu laddar jag upp för ett boxpass med Agnes om mindre än en timme. Ska bli skönt att få svettas lite och slåss. Synd jag inte har några aggressioner som jag måste bli av med, annars är boxpassen pefekta av den anledningen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej. Vad skönt att du saknar aggressioner. Det låter ju väldigt bra. Det går säkert bra att boxas ändå. Kram

2009-11-02 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0