Att storhandla mat

Alla som känner mig (och det är ju i princip bara ni som läser här, förutom the occational reader) vet att jag tycker om mat, i vissa fall älskar mat. Det är fantastiskt, jag vet (nästan) inget som är lika fantastiskt som mat.
Det enda som slår mat är mat efter träning eller utomhus - då uppskattar man det SÅ mycket mer



Därför älskar jag även att tillaga mat (helst i sällskap med någon annan)
samt att handla mat!
Och det var det jag gjorde igår, jag fyllde på skåpar och kyl/frys med massa god mat!
Jag planerade dagen innan vilka maträtter jag var sugen på och handlade ingredienser till all den maten -fantastiskt!
nu är köket fyllt av mat och jag känner mig faktiskt lite mer hemma än vad jag gjorde när köket var tomt.
Det var även härligt att storhandla för det har jag inte gjort sen i april för att jag har varit tvungen att äta ur allt från Ume när jag ska vara borta så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0