Tema : Rosa

Ida på BodyPumpen så var instruktören väldigt fokuserad på rosa, hon påpekade att oktober varit väldigt rosa, hon spelade flera låtar med Pink och berättade att det var Rosabandetgalan ikväll och att Rix FM har Pink-weekend. Mycket rosa helt enkelt. Så jag tänkte att jag också skulle vara lite extra rosa på bloggen idag. Håll till godo :)


Mitt rosa underställ är bäst att ha när man går på långpromenad med Frida, jättefint är det!

Så här fint är mönstret, och färgen är mer så här klar, a lot of pink helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej! Kul att du lämnade ett avtryck hos mig :) för det innebar att jag upptäckte DIN blogg och har fått en stunds finfin läsning!



/ Tove

2009-10-29 @ 19:48:25
URL: http://tovan.upliving.se
Postat av: Miss Agda

I love pink!!

Ps; Tack för dina härliga kommentarer på bloggen, det värmer!

2009-10-29 @ 21:24:14
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Mallop

Diggar a lot!! Skulle också vilja ha heta träningskläder, kanske skulle man bli mer peppad och seriös då? What do you think?

2009-10-30 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0