Storhandling

Idag kom jag äntligen iväg till Maxi, nio veckor efter förra gången. Blev en betydligt mindre handling denna gång, typ 600 spänn (sist 1000) men denna gången så cyklade jag med alla varorna, sist åkte jag och Hanna taxi hem. let's put it like this, jag föredrar taxi :) Fasen idag fick jag känna på hur det skulle vara att väga 80-90kg, det var Jobbigt!

Nu har jag iallafall massa kött, fisk, kyckling och goda grönsaker. muuums!

Sen var jag även ner på stan med Milla och Stina för att boka tid för Stinas tatuering och för att handla lite småsaker till Halloweenfesten + att komma på vad Milla ska klä ut sig till (det löste vi, och jag fick lite arbete också - done) Skönt att träffa dem, var länge sen, för länge sen sist. Men nu blir det lite oftare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0