Rastlös till 1000

Imorse vaknade jag 07,45. Då tyckte kroppen tydligen att det var dags att vakna. Och nu är jag sååå rastlös, haha! Har ätit frulle, läst alla bloggar jag hittat, sett ett avsnitt V.D med Sofia när hon kom från IKSU och nu sitter jag och peppar med lite schysst tränings/festmusik. Blir ju zombiecykel på mindre än en timme - jippi! (just nu är jag så taggad at tjag nästan är nervös. övertagg - jag? Oh yes!)
+ att det är första gången på över en månad som jag kommer spinna. Men det passade ju så bra som uppladdning inför halloweenkvällen :D Hoppas dom hittat nå bra skräckfilmslåtar att spinna till :)

Sen är det jag som fixar iordning mig för kvällen. Även om det nu inte kommer ta så lång tid. Min utklädnadsperson är ingen jag behöver smink för att klä ut mig till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0