Heja Erik

Nu har vi sett Idol här hemma hos mig, var mycket trevligt (precis som jag trodde) vi pratade massa och det bjöds ju på en hel del skönsång. Men jag tappar verkligen intresset för programmet i samma stund som mina favoriter (1.Erik, 2. Reza och 3. Calle) sitter säkra. Vem som åker ut bryr jag mig inte om :P

Nu blir det dock sängen, känner mig ganska trött, inte varit vaken så här länge (snart halv tolv) sen förr-förra helgen, hahah! Morgonpigghet kommer med en stor nackdel - kvällströtthet. Nu är min förhoppning att jag ska sova ända till 9 imorgon, hoppas hoppas :)

Kommentarer
Postat av: Keron

Jag har nog bara kört bodybalance och pump från Les mills. Så det vore kul att testa de som inte finns här. Men tyvärr blir det bara attack och pump idag.

2009-10-31 @ 10:28:22
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0