Friday

Igår så jobbade jag hela dagen, hade en längre lunchrast för att klämma in en lunch med en person som jag inte träffat mycket de senaste två månaderna. Var väldigt trevligt att träffas och prata lite. Även om det inte blir på samma sätt nu såklart. var god mat också (åt på Thai Gardens lunchbuffé)
Sedan jobbade jag till halv fem, svängde förbi coop och köpte slingning - yes I'm going blonder :)

Vi åt supergod tacogratäng och såg IDOL - jag hejar ju alltid på Erik men igår var nog Calle vassast. Hans röst var grym! Somnade relativt tidigt (blir alltid så trött när jag är hemma, speciellt när kvällen spenderades med två trötta taxar sovandes i mitt knä :P )

 
Tore och Gotte


Mysmyyyys

(Niclas åkte visst ut - tyckte jag nog också var rätt faktiskt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0