Tavelsjöägg

Jag äter massor med ägg, jag gillar ägg, väldigt mycket :) Men i veckan har jag köpt ägg från Tavelsjö (var nå rabatt på konsum) och för det första var dom små. För det andra är dom hopplösa att skala!!! halva ägget sitter kvar i skalet, jag förstår inte vad som är fel. Jag har efter ett antal ägg blivit ganska bra på att skala ägg, går på några sekunder. Men nu får jag kämpa som en tok för att ens få ha kvar nåt av ägget. Suck. Never again säger jag (även om hönsen säkert mår superbra i Tavelsjö så värper dom fan dåliga ägg)


Kommentarer
Postat av: Annica

Det är för att dom är färska som dom inte går att skala.. =)

2009-11-22 @ 14:56:01
Postat av: Annica

Äggen är svåra att skala för att dom är för färska =)

2009-11-22 @ 14:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0