Standup @ krogenkrogen

Krogen
Igår blev det hastigt och lustigt bestämt att vi skulle ses för lite tisdags-standup på krogenkrogen. En tjej från min klass och hennes kille skulle dit för att fira 1 år tillsammans och undrade om några andra ville hänga på. Så jag och Milla begav oss dit vid nio och tog en lounge-soffgrupp. Efter ett litet tag kom även Annica och Wez. Två av tre komiker var faktiskt roliga så vi satt och skrattade. En av dom var pinsam och ingen skrattade (värsta scenariot på komediklubbar..) så jag gick iväg under hans akt för jag klarade inte av att sitta där :P
Men sista killen var också bra!

Sedan fick vi en liten överraskning. En annan klasskompis som varit hemma kom helt plötsligt förbi efter att han sett min status på facebook. Så det var ju trevligt. Jag kilade hem vid halv elva pga huvudvärk, vet inte hur länge de andra stannade :P (dom är ledig imorgon till skillnad från mig så..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0