Spinning x 2

Igår var jag på spinning för en av de bättre instruktörerna, Elin P. Hon bjöd på ett riktigt bra och jobbigt pass, svetten sprutade och jag tog i för kung och fosterland! Mycket stående (me like) och även lite snabba raksträckor (don't like för att jag aldrig får upp tempot ordentligt) Skönt att få svettas ordentligt.

Kom nyss från ett spinningpass med Annica och Jossan. Det var också bra, inte lika bra som Elins, lite mycket vila tyckte jag (är ju trots allt bara 55 minuter, man behöver inte 3 vilor då..) Så jag körde lite alternativt under vilolåtarna. Svettig blev jag, skönt ändå!

Ska nog köra lite mer spinning nästa vecka tror jag, har som saknat det, känns som jag hattar runt lite för mycket, och när jag pluggar så mycket är spinning ett av de bästa passen man kan köra, intensivt och  effektivt och kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0