Skämmes på mig

Jag har inte uppdaterat speciellt mycket, men livet har kommit mellan. Har tokmycket att göra i skolan + att jag nästan alltid är upptagen på kvällarna.. :) Jag mår iallafall kalasbra, är lycklig och har massa energi. Denna vecka blir fullspäckad med skola då jag har ett stort arbete som ska in på fredag + en hemtenta som ska in då också.

Helgen var iallafall mycket bra och trevlig. Fredag lagades det smarrig pizza och sågs Idol (heja Erik!!) lördagen blev det en promenad längs älven i solskenet (en vecka sen man såg solen sist). Sedan blev det shake it på IKSU. Massa glädje i det passet! Sedan var det bara bege sig hemåt och börja göra sig iordning för kvällen. Blev 3 förfester, först mat och sunes jul hos maria innan vi begav oss till en födelsedagsförfest där jag fick dansa med min gamla danspartner :) Sista förfesten var hos anna där vi sedan begav oss ut på tc. det var kul ute pga att det var väldigt härligt folk jag hängde med, satt och snackade mm. Dansade en del. (fastnade på en jäkla vimmelbild också :P hahaha) Innan det var dags för hemgång och nattamat :) söndagen var slapp, lämnade lägenheten vid fyratiden för att köpa pizza (again, hehe) innan jag blev hemskjutsad och började skriva på hemtentan - första frågan är Klar! Sen blev det Troja och snacks.

Nu är det ny vecka, och den börjar som förra slutade - skriva hemtenta även om jag inte har all litteratur. Men ska skriva så gott jag kan innan jag beger mig till skolan. Måste laga lunch så skolan får bli efter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0