Scones med Agnes

Igår kom Agnes förbi med två marmeladet och så avnjöt vi några riktigt smaskiga scones tillsammans. Mycket mumsigt och lyckat! Hade receptet i min lilla goda kokbok och det höll måttet. (alla recept som är väldigt goda åker in i den - kalasbra att ha även när man har slut ideer om middagsmat, all mat i kokboken är godkända av mig :) Det var riktigt mysigt att äta scones en mörk söndag med en god vän medans regnet forsade utanför fönstret. Jag hade dock tur att jag inte såg regnet. Det var soligt under de ljusa timmarna :) Båda två var dock otroligt trötta båda två så vi tog det vääldigt lugnt. Läste lite tidningar och såg tv. Även lite nackmassage klämde vi in - veeery nice! Trodde jag skulle somna vid åtta men knoppade inte förrän vid elva. En skön, lugn avslutning på söndagen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0