Mutor

Har haft en sjukt lång dag på skolan (för att vara jag iallafall) från nio till sex. Och det har varit varit ganska effektiv tid också! Var(/är) riktigt trött när jag begav mig därifrån och ville helst bara lägga mig och vila. Men det hade jag inte tid med. Jag svängde in på ica (där det fortfarande är ombyggnadskaos) för en liten krishandling (ingen frukostmat hemma = illa) och vad möter mig inte precis innanför ingången om inte en kvinna som bjuder på RitterSportschoklad. Jag tackar och tar en bit. Mycket trevligt. Fortsätter handla och kommer lite längre in till en kvinna som bjuder på biskvier och kaffe! (tar en biskvibit men inget kaffe för mig). Ytterligare lite längre in står en kvinna som bjuder på bröd med ost. Jag tar såklart en liten bit och sänder en tanke till någon högre makt som insåg att det var Precis vad jag behövde efter en lång dag i skolan. Nu orkar jag ju kvällen också :)

Har precis slängt in en tvätt i maskinen, på 35 min blir det spinning, sedan mer tvätt och förmodligen lite slappade i soffan :) Inte superpeppad på träningen pga trötthet, men jag vet att det kommer kännas skönt efteråt. Jag behöver verkligen träning när jag sitter still så mycket. Nu har jag ju hunnit hämta andan och sitta stilla utan att göra nåt speciellt. Nu kör jag två timmar till, men SEN blir det myys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0