Måndagströtthet

Igår var en riktigt slapp och skön dag, såg tre (!) filmer, tog en långpromenad, tryckte en pizza och pratade en massa. Inte bakis överhuvudtaget, ingen huvudvärk, nothing. Och vad möts jag av idag istället när jag vaknar? Jo en "öronbedövande" trötthet. Känns som jag inte sovit på flera dagar. Jag är verkligen känslig för sömnrubbningar. Eller är det här egentligen bara åldertecken? Att man är trött två dagar efter en fest? Tur iallafall att jag inte är som en del andra, som är bakis två dagar efter en fest.

Ska ta en powernap nu, har varit på skolan några timmar. Sedan lägga in lite mera bilder i min presentation till imorgon. Lunch och ikväll ska jag och Agnes slåss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0