Måndagströtthet

Vaknade (eller väcktes av mobiilalarmet) kvart i åtta. Jag är oftast en tokpigg person som studsar upp ur sängen på morgonen. Men icket. Förmodligen mörkret som påverkar, samt att jag har ganska mycket att göra eftersom jag har mycket i skolan.. Det är jobbigt att vakna trött en måndag efter en helg som varit så lugn och skön. Inget festande, inga sena kvällar. Jag hoppas det ordnar till sig över dagen och att jag får bli lite pigg.
Har iallafall ätit frukost nu, hårdbrödmackorna tog slut så jag drygade ut lite med björnbärskrämen syrran köpte i helgen. (Har haft nån fix ide att jag inte kan äta kräm pga konsistensen, men si på tusan - det gick :P )

Ska fixa mig iordning, sedan blir det skola från 9 till 17. Tvättid 17-21,30 och förmodligen ett spinningpass 19,15. It's all good.. laga middag måste jag nog också göra där. Ja, jag har det jag gör idag iallafall.

Kommentarer
Postat av: mallan

haha, så krämen slank ner i alla fall! var det inte du som var "allergisk" mot kiwi också? det man får för sig som ung sitter kvar i äldre dar (malin = gillar fläsk). hohoho! jag var btw OCKSÅ sjukt trött i morse, utan festande i helgen...hmmm.

2009-11-23 @ 15:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0