Lördagskvällen

Idag har varit en riiktigt slapp dag, spenderat hela dagen inomhus, och inte gjort många knop. Men det var en härlig dag. Sett film och bara tagit det piano.
Nu har jag ätit middag (bara frukost annars idag) och piggheten börjar komma tillbaka. Har typ inga planer för kvällen, i princip alla jag umgås med har åkt hem, så det blir en lördagkväll i mitt eget sällskap.

Men planen är att träna lite (för att minska risken för vuxen-damp efter den lugna dagen). Först tänkte jag fara på IKSU, men ser att dom stänger 19 på lördagar.. Så jag tänkte ta mig en löptur ner till stan (det är en upplyst och vältrafikerad sträcka så jag behöver inte oroa mig för farliga gubbar :P) och sen köra lite core eller så här hemma. Ingen press på tempo, utan bara njuta och springa lite. Svårt veta hur jag ska klä mig bara, lite snö som ligger på marken.. får se hur jag lyckas :)

Sen blir det kanske lite film och eventuellt godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0