Idol och choklad

Igårkväll så blev det Idol och choklad (ingefära och citron - bästa chokladen eveer!) med Hanna och hennes syster frida och hennes vän Ellen. Rätt att Eddie åkte ut, hejar ju såklart fortfarande på Erik, Calle och Reza (ja, Calle har passerat Reza- men hon har en gudomlig röst)
Blev kvar till halv ett i Fridas korridor (trots att ohn och Ellen satt i hennes rum och pluggade) jag och Hanna satt och bearbetade många ämnen innan vi blev trötta och begav oss till våra respektive korridorer :)

Somnade inte förrän ett tror jag, och vaknar såklart 8 (utan väckare - yes..) Hade ju gärna sovit till nio iallafall. (folk klagar att dom är så trötta på morgonen. Jag blir liiite frustrerad att jag inte kan sova längre.. Nu har jag ändå börjat kunna hålla mig uppe till efter 12, men likförbannat vaknar jag före skam :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0