200%

Idag kickade det igår, blir studier på 200% fram till mitten av januari. Dvs resterande av denna termin. Jag är laddad och har såklart bestämt mig för att det kommer gå jättebra! Att det kommer blir mycket att göra är jag medveten om, men klara det - det ska jag! Läser en kurs som heter Historia, kultur och turism och en kurs som heter Kultugeografiska metoder.

Har varit på skolan mellan 9-15 idag, och funderar på att fara dit och läsa lite (har inte kurslitteraturen) så att man är med redan från början. Jag är ju sån, kan inte ha saker släpande efter. Ska inte träna idag nämligen, vilar så jag kan köra stenhårt på NIKE Dynamic Training imorgon :)

Sen blir det nog en lite tidigare kväll, är riktigt trött pga lite för lite sömn och mycket information. Men nu är det bara köra på, in i kaklet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Go for it. Det fixar du:-)

2009-11-09 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0