Fredagen

Igår sprang jag med en (snabb) kompis runt nydalasjön, orkade inte hålla hennes tempo mer än 2-3km,
men målet var att inte hamna för långt efter så jag sprang på i min egen takt.
Och när jag kommer "i mål" säger hon att jag bara var några minuter efter henne
och att hon sprungit i rundan på ca 40 minuter.
Dvs jag sprang den på ca 44 minuter, och det är typ bara
14 sekunder snabbare per km än var 50 min på milen är!!
Jätteroligt men väldigt jobbigt!

Sen for jag till Strömpilen och maxi med Milla och Maria och även om jag SA att jag inte skulle handla något så kom jag därifrån med ett par jättefina gladiatorsandaler :D
Dom var sååå himla fina, jag kunde inte låta dom vara
 - jag hade jämfört alla andra skor med dom annars.
Sedan handlade vi mat till middagen (tacos)
och jag handlade även grillgrejer till kvällen grillgalej.

Igår var det jättefint väder så vi åt tacosen ute på en picknickfilm - supermysigt.
Sedan spelade vi kubb och drack nåt glas vin.
När det blev kallare gick vi in, drack nåt till glas vin, lyssnade på musik, var kul.
Justja, sedan öppnade Milla sin stora garderob så vi kunde vara fina (vi bestämde oss för att gå ut)
Jag lånade en söt klänning, och smink :)
Efter det gick vi ut på e-puben, var typ inte en kotte där när vi kom, men OJ vad crowded det blev sen!
Vi dansade hela kvällen! Och tiden gick sjukt fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0