Live&Loud

Igår var det som sagt utgång i stan.
Slutade jobba strax efter sju - skyndade mig då hem till en kompis (som inte kommit hem än) och började göra mig i ordning + att jag åt lite (hade en riktig hungerdag igår) en halvtimme senare kom hon, vi började blanda drinkar och fixa oss klart. Vid nio gick vi vidare till ett födelsedagskalas med princesstema (jag hade rosa tröja och rosa naglar) där vi var i en dryg timme. Sedan var det utgång (VIPförmånen att slippa stå i kö kunde vi inte utnyttja för det var ingen kö, men vi fick gå in gratis iallafall). det var tyvärr inge folk ute så vi sprang vidare till en annan fest en snabbis innan vi gick ut vid 12snåret igen.
DÅ var det mycket folk ute. Var riktigt bra röj - superkul!
Banden var bra och såklart var jag längst fram vid scenen när Masters spelade (har ca 20-25 små blåmärken på knäna och låren pga hård scenkant och mycekt tryck bakifrån)
Riktigt skojigt, trevlig folk ute och en lyckad utekväll helt enkelt!

Somnade väldigt sent men vaknade såklart tidigt. Så jag är rätt trött nu. jobbar till 21 sedan är det buss mellan 21,40 och 01,20, snark. Måste även försöka plugga. Så det blir lite hektiskt nu i början av veckan. Måste börja med ett arbete som ska in på fredag. + läsa en massa litteratur. Phu! + handla för jag tror inte det finns mycket käk hemma.

Och till veckan ska jag även träna, jippi! Har inte tränat sen i onsdags och är SÅ sugen! (eller tja, inte just nu i detta ögonblick - nu är jag mest trött)

Well well, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0