Träningsvärk

Jag var och gymmade igår, och för första gången på ganska länge hade jag/var jag (?) träningssällskap i gymmet! Och det råkade vara en kille, vilket innebar att jag verkligen inte tänkte mesa på vikterna, man måste ju visa att man inte är en svag tjej (för det är jag faktiskt inte) phu! Vi tränade rygg, och inte nog med att jag har träningsvärk i ryggen, så har jag även träningsvärk i biceps, upp mot axlarna och underarmarna! What is this?! :P Haha! Effektivt alltså.

Och idag ska jag för första gången testa golfsimulatorn på IKSU.. hoppas det går bra trots träningsvärken. Jag kommer säkert bli en aning frustrerad då min motståndare är golfare :P haha! Jag som hatar att vara sämst. Det LÄR jag ju vara idag. Fast det är ändå rätt okej, jag förväntar mig inte att vara bättre än honom heller. Kanske kan jag t.o.m. lära mig nåt också? :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men du, nu är det torka både här o på fejjan.

2009-12-15 @ 15:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0