Träningsvärk

Sitter nu på jobbet och har en härlig träningsvärk i mage och rygg efter gårdagens pass, och bävar hur benen ska kännas imorgon efter dagens pass :P
Det är ganska lugnt på jobbet, men det känns ändå rätt skönt, har så mycket annat ändå.
Blev mindre plugg idag, men skickade in en uppgift och har ändå gjort så mycket jag kan på en annan uppgift. Har börjat med en av de svårare uppgifterna idag och ska hålla på några timmar med den imorgon, försöker göra bort så mycket som möjligt :)

Idag har jag slingat håret, blev inte så ljust men lite ljusare kanske? Måste börja använda silverschampo, ska köpa det imorgon när jag ändå ska på stan. Måste köpa de sista julklapparna (eller egentligen förvaringen till de sista julklapparna)

Sedan har jag införskaffat mig förköpsbiljett till juldagen, nu ska vi tamejtusan ta oss in. (så det inte blir nå sura miner, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0