Söndag

Oj, jag ser ju nu att jag inte skrivit på mer än två veckor.. Har haft ,och har fortfarande, grymt mycket att göra i skolan och på kvällarna har jag prioriterat nära och kära före datatid. Har inte ens läst andras bloggar, har knappt sett på tv. Jag har tränat mindre än jag brukar, men jag har umgåtts! Jag har fikat en massa, och bakat massa gott. Jag har myst och kramats fantastiskt mycket. Jag har haft humörsvängningar pga stress, men jag har varit (är fortfarande) väldigt lycklig.

Idag är det söndag, denna söndagen har inte varit som de senaste söndagarna. Idag vaknade jag upp hos Malin efter en "utekväll" (där vi inte tog oss in för stället var fullt). Vi gjorde american pancakes och åt det till brunch. Väldigt märkligt att äta en typ av efterrätt till frukost - väldigt sött. Var tvungen äta en macka efteråt för det kändes så konstigt.
Sedan gick vi ut på en 1,5 h lång promenad i vinterpite. Efter det, kalas hos brorsan med tårta och massa vovvar. Sen hem - har packat in kläder i garderoben och nu sitter jag och småpluggar. Har med andra ord gjort ganska mycket.

En vanlig söndag: vakna vid 10, ligga kvar i sängen, kramas, eventuellt äta frukost, annars kanske se en film, eller skidor/skidskytte. Ta sig ur lägenheten vid 16 - äta köttfärspizza på Matadore. Se en film, ta det lugnt, ladda upp för en ny vecka.

Väldigt olika, men jag tycker om söndagar, den är som gjort för att vara en mysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0