Body Combat

Det märks att jag testat många nya träningsformer sen jag blev medlem på IKSU, min gamla favorit BodyCombat kommer nämligen inte alls upp till den nivå jag tycker den hade tidigare, både i rolighet och jobbighet. Det är lite oinspirerande och inte lika jobbigt som tidigare (jag försöker verkligen ta i så mycket jag kan - jag är Inte den som slappar mig genom ett pass) Men det fyllde sin funktion iallafall, fick träna liksom.

Idag har vi gräddat plättar, och av någon anledning valde jag den mindre stekpannan så jag fick steka dubbelt så många plättar, bad min pojkvän slå mig i huvudet om jag kommer med det förslaget nästa gång vi gör plättar. (jag har som en förkärlek för små saker av någon anledning :P )


Kommentarer
Postat av: Mallan

Då får man ta fler!!

2008-12-09 @ 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0