Om att packa..

I helgen ska jag hem till pite, jag far fredag eftermiddag och kommer hem till ume måndag eftermiddag/kväll. Dvs ska vara borta tre dagar. Jag får alltid beslutsångest för Vad jag egentligen ska packa, hur mycket kläder man faktiskt behöver ha med sig, hur många gånger man byter kläder, m.m
Där ett tag blev jag faktiskt mycket bättre på det där, typ när vi åkte till Dublin för ungefär ett år sedan. Sedan dess har det penglat litegrann, ibland lyckas jag och oftast misslyckas jag. Nu tror jag dock jag lyckats ganska bra.. Ett par jeans, ett par shorts, en klänning, en lång kofta, en vanlig kofta, två linnen, två t-shirtar, två par skor + träningsskor, två träningslinnen, träningsbyxor, strumpbyxor och underkläder såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0