IKSU

Nu har jag verkligen kommit igång med IKSU, även om IKSU inte kommit igång sedan sommardvalan (som ändå innebär mer pass är ett vanligt gym erbjuder)
Denna veckan har det blivit bodycombat, core, gym, löpning, bodybalance (och blir) spinning och bodypump/afro. Ganska varierat ändå.

Igår var jag hos Agnes i hennes fina etta på kvällen, satt och surrade och fikade, jättemysigt!

Nu är det snart föreläsning, i eftermiddag ska vi ta nollorna på EPP och sedan fest, jag hoppas det blir skojigt. Vädret är tyvärr värdelöst just nu. Det står som spön i backen!! (och byggjobbarna utanför kan inte jobba och väcka mig med sitt hamrande, hehe)

Sen pratade jag även med fina Malin igår, vi hade mycket att säga, det var väldigt trevligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0