I have a feeling...

...that this is going to be a good week, that this is going to be a good, good week :)
(vilken fantastisk låt att vakna till!!)
Tror denna vecka kommer bli kalasbra, jag tror jag kommit till en punkt som jag behövde komma till. Det är inte perfekt, långt ifrån, men det känns bättre nu.

Det som har varit har varit, och jag glädjer mig för det. Men jag är säker att framtiden kommer bli ännu bättre.

(ser f.ö ut som att det faktiskt blir Skotland, har varit två och kollat på mitt rum, 4 som ringt och 4 andra som mailat,woho! Trodde inte jag skulle få sånt gensvar så fort.)

Nu school! (Hade varit kul att gå och lyssna på stadsministern, men har föreläsning som jag tror kommer vara intressant..)


Kommentarer
Postat av: Mallran

Whoooot?! Du dissar alltså statsministern...illa!

2009-09-28 @ 13:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0