Höstsittningen 2009

Lite smakprov från gårdagskvällens sittning.
Först var vi hemma hos mig

Så här fina var alla! Och Johan (och jag) höll tal. Fick massa beröm för mitt tal, jättekul!

  

Så här blev outfiten i dess helhet iallafall :) Lockarna höll nästan hela kvällen


  

Det var en jättekul kväll, men OJ vad ont i fötterna jag har idag (och även i slutet av kvällen). Dansade hela kvällen, var askul. Även om jag (som vanligt) villade runt och tappade folk hela tiden. Hittade de flesta igen :)

Idag blir det en lugn dag, är trött.
Kom i säng sent efter nattkäk och SJUKT mycket skratt. Jag skrattade så mycket så jag höll på att ramla av stolen :P inte skrattat så mycket på väldigt länge, haha! Mycket bra slut på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Mallop

FIIIIINA Emilia! Du var (är) riktigt snygg, det ser ut som att din hy skimrar!

2009-09-20 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0