Helgen i Pite

Igår kom jag hem från pite. Ändå haft en ganska bra helg, inte lika långtråkig som jag förväntat mig. Har ju jobbat en massa (alla tre dagarna) tränat en del, gått nån sväng på stan, umgåtts med föräldrar och syster, ätit god mat (tacos, surströmming och palt!) sett bio sommaren med göran som faktiskt var bättre än jag först trott. Skönt också att inte behöva betala för filmen ;P

Känns bra att ha varit där, känns väldigt skönt att komma hem till ume också. Alltså båda ställena är ju hem, men det är här jag har min vardag. (vilket märks när det första jag gjorde igår när jag kom hem var att handla lite, och det första jag gjorde imorse var att tvätta :P )

Jag är lite dygnsvill, tänker att det är måndag idag, men det är det ju inte. Så lucky me, det blir en "kort" vecka, haha! Har städvecka denna veckan, så var ut med typ ett antal soppåsar imorse, plockade ur diskstället mm. Det är inte jobbigt att ha städvecka.. förutom på helgen när man ska storstäda, haha!

Det har f.ö gått mer än två veckor av första terminen, oh my vad det går undan! Inne på vecka tre som nog blir en plugg + jobbvecka (ska jobba på onsdag också). Men en del träning och häng med vänner ska jag minsann klämma in.

Nu ska jag ta hand om tvätten och äta frulle innan det är dags för skola.

Tjing!

(jag får f.ö kanske låna kameraladdare idag => att jag kan börja ta bilder, bloggen blir så tråkig utan...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0