Första veckan 1/20

Nu har första veckan på termin tre här i Ume passerat. Det har varit en vecka som haft ganska blandade känslor. Har också haft fullt upp, både med skola, nollning och det runt omkring det. Självklart har jag hunnit vara en del på IKSU :) Jag har umgåtts massor med Hanna (tack och lov att hon är här!!) Jag har surrat en hel del i telefon, haft ett snabbt lunchbesök av mamma, pappa, syster och hennes kille (och Tore såklart:) Jag har varit på grillning, jag har äntligen packat upp mina kläder (fått massa galgar från IKEA av päronen!) sett en del film, fikat m.m.

Nu har iallafall 1/20 av termin 3 gått, den kommer bara svischa förbi tror jag. Kan inte låta dagarna bara försvinna, måste fylla dom med roliga saker!
Avslutar iallafall helgen lugnt med en färsk ananas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0