Straffarbete

Eftersom jag var sjuk när min klass for på exkursion till Höga kusten för två veckor sedan så fick jag ett "straff"arbete att göra till på tisdag nästa vecka. Jag ska skriva typ en guideplanering för en dags exkursion i Höga kusten där jag skriver om boreala skogar, älvar/sjöar, kustlandskap och fäbodar. Ruskigt spännande, jag känner verkligen att jag vill gräva ner mig i faktan..
Det är faktiskt skittrist. Jag känner inte att det ger mig kunskap som är värdefull till vardags, den är så specifik. Boring.

Menmen, började idag efter lunch, typ vid halv ett-tiden. Och har ändå börjat på min fjärde sida nu, ska skriva 5-10, så jag kommer nog klara av målet att vara klar på onsdag (på torsdag far jag hem och vill inte ha det hängande över mig) Har dock lite annat som också skall göras.

Funderar på att strunta i morgondagens föreläsning och fara ner på stan och fixa passfoto till utlandsstudieansökan och lite annat som behövs till en viss födelsedagspresent :) Tror det blir lite stressigt om jag klämmer in föreläsningen också nämligen, och det är inte som att jag tror jag missar något.. Föreläsningen handlar om "Svamp och bär" hahaha!

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Hej hej!

Sitter fast med kvällsjobb och längtar hem. Har provat göra din gryta, även om inte jag fick äta :C

Maken tyckte den blev helt ok, men att såsen smakade lite bränt... Vad kan det bero på månne? Följde för övrigt ditt recept till punkt och pricka!

Vi hörs och syns!



Kram

2009-10-19 @ 22:57:37
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0