Snart helg

Eller nåt sånt. Jag har ju haft ständig helg sen förra onsdagen, börjar bli rätt less. Ska dock jobba imorgon och på måndag så då blire inte bara att plantera rumpan i soffan, då planterar jag den i en stol på jobbet :P
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, tagit hand om vovvarna, gått nån promenad med dom nu när jag inte har feber längre - jippi äntligen!
Pluggat lite och sett tv typ.
Idag ska jag plugga lite sen fara ner på stan och lämna in nå böcker på bibblan, eventuellt låna nån bok över helgen och sen blir det en liten sväng på stan för att hämta ut mer penicillin.

Ska bli skönt att komma hem till ume sen, och ha mitt vanliga liv där jag orkar göra saker och inte bara sitter vid datorn, för my god vad jag är less nu. Det tråkiga är ju också att nästan alla mina vänner Inte befinner sig i pite, och hon som är kvar, tja hennes kille kommer från ume i helgen :P Så det blir mycket bonding med familjen nu. Men jag kommer förmodligen bara komma hem en-två gånger till innan jul. Om två veckor och sen om 2 veckor igen. Sen blire ume till jullovet.

Och det känns ändå bra, jag gillar ume, jag gillar ume som fan, mitt liv där är bra. :)

Nu mer plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0