Nu börjas det

Idag så har pappersarbetet inför utlandsstudierna börjat. Och det är fan lite lite papper som ska fyllas i :P Och han som ska hjälpa oss är vikarie för den ordinarie samordnaren, så han kan inte så mycket heller. Haha!
Men det kommer gå bra. Lite konstiga grejer som måste ordnas, bla ett passfoto (fast nu när jag tänker efter så kan det kanske vara till nåt skol-id?) osv.

Har även fått intyg från institutionen att jag ska plugga utomlands nästa termin så jag kan ge det till bostaden så jag får hyra ut rummet. har även träffat killen som ska hyra mitt rum i andrahand så han har fått skriva på lite bostadenkontrakt - så de kan kolla att han är en ok kille.

Har även varit på föreningsmöte, sammanställt protokollet och jobbat lite med ett arbete. Det som fattas nu är att träna på en redovisning som jag ska hålla imorgon. Men det kommer gå bra. Jag är inte orolig - inget som blir enklare eller bättre av att vara det.

Har även köpt käk som funkar att äta utomhus imorgon.

Ikväll blir det yoga och greys anatomy-häng med Karro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0