Motivator (?)

Jag har ofta motivation till att träna. Jag har ofta så mycket motivation att jag försöker motivera andra och peppa dem att träna, antingen själva eller med mig (det är alltid roligare om man är två). Men ibland, vissa dagar, så sinar min motivation och det blir sååå svårt att dra sig till gymmet, även om jag Vet att jag kommer gilla det när jag väl är där.
Det hade varit SÅ skönt att ha någon som kunde motivera mig, sparka igång mig ikväll. Jag vill fara på gymmet och köra ett armpass, 30 minuter thats all. Och ändå känns det så motigt och så oöverkomligt. Jag verkar sitta fast i stolen framför datorn. Ikväll behöver jag motivation, och gärna en träningskompis. Tyvärr lyser båda två med sin frånvaro..

Får se hur kvällen slutar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0