I soffan med en 11-veckors taxvalp :)

Nu sitter jag hemma mamma och pappas soffa med deras lilla taxvalp Gotte (han till höger, den stora är syrrans 16månaders Tore)

                                    

Har pluggat lite, mår Mycket bättre idag. har även pratat med min läkare och hon skriver ut mer penicillin så jag får en full 10-dagarskur.
Men jag längtar efter träningen, jag saknar IKSU, jag saknar löpturerna, jag saknar spinningen, jag vill gå på fyspass!

Jag ser dock ljuset i tunneln nu. Jag har inte tagit smärtstillande på 36 h, och halsen är SÅ mycket bättre. Tror miljöombytet och mamma-maten gör gott. Ska nog gå på en liten promenad med mamma i eftermiddag (om jag inte ska köra ner till stan och träffa en kompis). Ska försöka komma ut mera nu, luften är ju typ aldrig friskare än här i skogen :)

NU är jag på väg mot att bli frisk, jippiiiie! Jag ser fram emot att vara i skolan som vanligt och träffa mina klasskompisar (som fortfrande är på exkursion) mina andra vänner och bara allmänt hänga med som vanligt :D

Full fart framåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0