Hemmaträning

For ju hem till Pite igår, bussresan gick bra men det var mycket folk. En torsdag??
Well, åt middag hemma innan jag beslutade mig för att ta en löptur med Tore. Blev ungefär 4 km på 20 min (give or take några minuter) i mörkret med den lilla vovven :) (den allra minsta fick stanna hemma, han kan inte springa så långt eller fort)

Sedan körde jag nån slags cirkelträning hemma (bild kommer senare) med sånna där gummiband, pilatesboll och lite hantlar. Mycket skönt. Även om det såklart är Roligare att träna på gymmet så tager man vad man haver så att säga! Mor tyckte jag var duktig så jag ska nog göra ett kort träningspass med fokus på rygg och axlar till henne (arbetar framför datorn hela dagarna)



Ikväll är det IDOL och vila som gäller. På söndag är det inte omöjligt att det blir någon slags träning, vandring eller på IKSU.
(f.ö rocktema ikväll på IDOL - wohoo!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är!:) Ja, man få göra det bästa av situationen helt enkelt!:)

2009-10-23 @ 18:25:00
URL: http://mogensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0