Hem till Ume

Om 5,5 h beger jag mig hemåt igen.
(det är mycket hemåt, hemåt till pite hemåt till ume, men så är det. Mitt hem - barndomshemmet)

Har varit här nästan en vecka, och jag räknar mig nog till frisk nu (äntligen efter två veckors stillasittande)
Det enda jag gjort som är fysiskt är två promenader och 20 minuter med hantlarna hemma hos mamma och pappa. NU är jag taggad till tänderna på att träna!!
Men jag börjar försiktigt med fyra träningar denna veckan, två BodyPump och två yoga. Känns lagomt (yogan är ju inte så mycket till träning) Sen blir det säkert nån promenad om vädret fortsätter vara så här bra!

Ska även på InterSport och spendera pengar, långa löpartights, en löparjacka och sedan får jag se om pengarna räcker till nåt annat.

Ska bli skönt att komma hem, även om det varit jätteskönt att bo hemma och mysa med vovvarna. Oj vad jag kommer sakna att ha en varm vovvekropp i knät... Men jag ska ju hem om 1,5 vecka igen (kanske sista gången innan jul)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj har du varit allvarligt sjuk?

2009-10-12 @ 18:23:28
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: maals igen

lägg upp bilder sen på dina inköp!:P

2009-10-12 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0