Afro + core

Idag har jag varit och lunchtränat med bästaste Agnes! Det blev ett Afropass följt av 30 minuters core. Det var skönt att få svettas lite, kroppen kändes pigg och stark! Me like, det är skönt att dansa lite barfota till rytmen av en trumma :D



Sedan körde vi som sagt core, och jag kan säga såhär: det kändes i magen att jag tränat ganska mycket core i veckan, aj Aj AJ sa magmusklerna :P Men det är ju skönt att veta att dom blir tränade iallafall!

Vi avslutade vistelsen på IKSU med att duscha och sedan luncha på deras restaurang som finns där. Åt karre med potatis och massa grönsaker (deras grönsaksbuffe är väldigt trevlig!) Satt och surrade och fyllde på med energi som sig bör efter ett träningspass!

Blev lite träningspeppad och när jag fick en inbjudan att följa med på "zombiecykling" imorgon tackade jag självklart ja :) Det är alltid roligast att träna tillsammans med någon, även om man inte pratar Nåt under passet. Känns som en fantastiskt bra uppvärmning inför halloweenkvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0