Söndag

Vilken slapp dag detta har varit. Men det har nog varit välbehövligt. Och mysigt också!
Sov ända till 09.40 (typ nytt rekord, haha) och sen blev det frukost, film, slappning innan pizza vid halv fyra.
"Pluggat" i 30 minuter, varit på Maxi (alltid bra handla där!) sen har jag ätit,glass, kladdkaka och chips. Yes - min mage gör Ont nu.. menmen, haha!
Har sett V.D med Sofia. Och nu tänkte jag typ gå och lägga mig!

Denna veckan har varit jättebra! Umgåtts med människor som jag mår bra av att umgås med, fått kramats, jag har fått dansa en massa, spela både bowling och biljard, vinna i TP, ätit god mat, sovit mindre än vanligt, haft lite mer att göra, pratat med härliga människor.

Jag hoppas kommande vecka blir minst lika bra :D (syster och Tore kommer till helgen och vi ska se New Moon - veckan har potential :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0