Skoola

Idag har det, som alla tidigare dagar i veckan, varit relativt lång och effektiv dag på skolan. Kom inte iväg till skolan som planerat, men elva var jag där iallafall och hann jobba 1,5 h innan det var dags för lunch och efteråt arbete till den andra kursen. Fick höra lite musik på lunchen, ett jazzband som spelade i lärarhuset. Det är en av sakerna jag gillar bäst med det huset - man kan få höra på musik lite random bara :)

Sen jobbade vi på med våran redovisning och den kommer nog gå helt ok. Efter vi bestämt oss för att vi var klara med förberedelserna så begav jag mig till datalabbet igen och jobbade på till halv fem ungefär.

Nu har jag ätit middag, bllir IKSU sen (inte superpeppad men det löser sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0