Punch out med Anna

Nu har jag precis kommit hem från IKSU och Punch Out (box) med Anna. Camillas pass är grymma alltså. Mycket jobbigare än passet i måndags med Agnes. But I like it. Är lite trött i musklerna och har lite ont i underarmar och händer (mycket bättre känsla när man slår utan handskar ibland :P )
Sedan fick stackars Anna stå ut med mig som luktade som ett helt vitlöksvärk. Jag kände också hur dåligt jag luktade.. ah well så blir det när man käkar tzatziki med mycket vitlök i flera dagar, haha!

Sprang lite innan passet också, kom från stan till IKSU så tidigt att jag tänkte utnyttja tiden. Blev 5 min löpning/jogging, 5 min gång i jättehög lutning x 2.

Nu ska jag vila och kolla om jag kan streama senaste avsnittet av Biggest Loser (hoppas verkligen det, har abstinens nu! hehe..)

(Förtydligande till förra inlägget med mina ögon, jag hade inte "tagit nåt" som en av kommentatorerna antydde, gissar att det blev så för jag satt vid dator/tv och inte hade nån blixt) Så då vet ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0