Punch out, kvällmys och kursutvärdering

Punch out:en gick jättebra. Var skoj att fara dit med Agnes. Ochd et var såklart bra träning, inte bara puls och styrka utan även balans! Svettig och dan blev jag och efter träningen så blev jag hembjuden till Agnes på kvällsfika. Och inte vilket kvällsfika som helst, utan fruktsallad med turkisk yoghurt (jag skulle kunna leva på sån yoghurt ;)
Satt där och surrade och så fick jag låna en bok som Agnes benämnde "tror det är den bästa boken jag läst" - vilket är mycket spännande för kvinnan läser böcker!! Så nu har jag läst första kapitlet och det ska bli spännande att fortsätta. Shantaram heter den och är en biografi av Gregory Davies Roberts.

Ska nog lägga mig och läsa nu. För ingen skola förrän på torsdag när nästa kurs börjar.
(vi hade muntlig kursutvärdering idag, våran lärare verkade ta allt vi sa väldigt personligt, när det enda vi sa var att vi ville ha MER. Mer utmaningar, mer seminarium, mer PM, högre krav helt enkelt, vi vill ju att våran utbildning ska vara så bra som möjligt! Förhoppningsvis får nästaårseleverna lite MER helt enkelt, med tanke på att jag pluggat typ på 30% denna terminen so far så tror jag inte att MER kommer innebära några större kraftansträngningar :P )

(kan man på blogg.se inte välja flera kategorier??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0