Konstig bakishet..

Av någon outgrundlig anledning så känner jag mig bakis idag, trots att jag sovit 9-10 h och INTE druckit en droppe alkohol sedan förra lördagen. Jag har mått mer illa nu på morgonen än jag gjort de senaste festerna (jag blir inte bakis..).
Kan ha något med sömnbrist att göra, kan ha något med matintaget igår att göra (dvs frukost 10 och middag 17. punkt. Och ja, jo choklad på kvällen) Fick i mig Lindorbollarna iallafall, eller långt ifrån alla, men 6 st... eller egentligen 7, men det är en historia för sig som jag inte bjuder på :P haha!

Såg Schindlers List, fast somnade ifrån den - jäkla skit. Sjukt bra film! Somnade före elva, vaknade ett. Kunde inte somna om förrän två. (har med den där historian att göra, och sms..)


Nu har jag iallafall ätit frulle, sitter och slappar (eftersom jag mår lite illa :( ) vill se Biggest Loser, men nyaste avsnittet finns ingenstans att finna.. ska nog iväg på IKSU lite senare, gymma lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0