Ganska produktiv måndag

Idag sov jag faktiskt ända tills väckaren ringde (det händer ju inte så ofta :P ). Sen hade jag redovisning på förmiddagsföreläsningen (hade en föreläsning i den andra kursen samtidigt men kursen med redovisningen är svårare så jag prioriterar den)

Efter det kopierade jag några artiklar till torsdagens källtextseminarium och gick hem och åt lunch. Sedan satte jag mig och skrev av Millas anteckningar och började läsa artiklarna. Höll på till strax efter tre, då gjorde jag fläskpannkaka (eller som mamma poängterade - det var inte fläsk utan nötkött (tycker det är svårt att hitta rätt kött)) som blev ok. Inte super. Nästa pannkaka ska bli med bär tror jag :) Däremot smakade jag KESO med äpple, päron och vanilj - shit smakade ju som glass. Supergott!

Sedan for jag ju till IKSU och nu efter träningen har jag ätit kvällsmat och har andra maskinen tvätt i.
En ganska produktiv måndag. Känns skönt att fått gjort en del saker så här tidigt på veckan, speciellt eftersom jag ändå inte velat vara ute idag - riktigt novemberväder. Det är typ dagens ämne, så fort man har gått förbi folk har dom diskuterat vädret :P

Nu blir det en slapp kväll. Imorgon blir väl ungefär som idag skulle jag gissa.

Dagens tre bästa: jag har varit produktiv, jag har gjort saker som får mig att må bra, jag har tänkt glada tankar hela dagen trots att vädret suger :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0