Dagens träning

Idag blev det tre träningspass efter varandra (men det var för att det var två korta pass följt av ett yogapass, så inte tre hårda pass)
Började med ett 40-minuters pass afropowerdance som var so-so, gillar inte riktigt den instruktören, hon låter så falsk när hon "peppar".. well blev varm och mjuk i kroppen.

Sedan följde ett ordentligt corepass med en instruktör jag gillar. Hennes corepass är alltid hårdare och jobbigare än de ordinarie passen - me like! Så magen/ryggen fick sig en omgång :) Fick även härligt besök av Agnes!

Sedan följde 50 minuter av yoga + 10 min avslappning. Länge sen jag körde yoga och det tar oftast lite tid att komma in i det. Men det var skönt. Däremot glömde jag ju min fina yogamatta..  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0