Aerobic dance weekend börjar nu!

Idag, eller i helgen rättare sagt, är det Aerobic Dance Weekend på IKSU. Och jag har tänkt gå på 4 pass totalt, två idag och två imorgon. Helgen inleds med ett danspass som kallas Tribute to Michael Jackson vilket kan blir Hur bra som helst, eller hur dåligt som helst. Jag förväntar mig (ganska mycket) ett pass där endast hans låtar spelas och att vi ska få röra oss lite M J-aktigt :)
Som sagt, kan bli en succe!

Efter det passet blir det ett pass PoleDance, dock inte så häftigt som jag först trodde, men förhoppningsvis blir det kul ändå (låga förväntningar). Vi ska då dansa med en pole (a.k.a BodyPump-stång) så vi får se hur det blir!

 
Kvällens träningsoutfit, byxor från craft och linne som är säkert 3 år gammal. Får nu gå från partylinne till träningslinne :)

Gult är inte riktigt min färg, men lite kul att ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0