Utmaning

Reglerna är:
1. Svara på frågorna.
2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.
3. Skicka vidare till 8 bloggare. (ni som vill får gärna svara och isf hojta :) )


1. Vilken parfym använder du?
Escada ibland

2. Dagens låt?
Idag känns som en Lasse W låt av någon anledning, men jag kan inte bestämma vilken

3. Vad läser du just nu?
Development as freedom (malins tips!)
4. Dagens höjdpunkt?
Två härliga spinningpass (hoppas jag)

5. Vad skulle du vilja lära dig?
Oj, mycket saker. men om jag ska välja en så vill jag kunna prata flytande tyska (igen)

6. Vad var ditt senaste inköp?
Mat

7. Vad är ditt favoritdjur?
Giraffer (tror det är för att dom är långa..)
8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?
Ta vara på nuet (blivit mycket bättre på) och utveckla min löpning
9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig? 
Tja, jag valde ju att skriva det här själv...
10. Vilken är din ögonfärg?
Blå/grå tror jag, lite mer blåa

11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?
Att jag skulle vara mer ödmjuk, och lite mer modig.

12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?
Sydney.. det skulle vara nice.

13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Ärlighet, omtanke och tokiga upptåg.

14. Vad är dina sommarplaner?
Jobba, mysa med vänner, ha lite semester, springa midnattsloppet och vara i Sthlm nästan två veckor. rätt oplanerat, blir nog kalasbra!

15. Vilket är ditt drömyrke?
Hm, tja alltså destinationsutvecklade för ett internationellt företag skulle ju vara rätt häftigt, bara jag får resa till ställena jag ska utveckla :D

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?
Hm, tunikor och tights just nu

17. Vad får dig att gråta?
Mycket, jag gråter lätt och ofta

18. Nämn tre saker som får dig att le.
Tokigheter, sol och glada vänner

19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?
Hm, att jag och mina nära och kära får vara friska och glada, att jag skulle kunna få vinna en större summa pengar så jag kan fortsätta klara mig utan studielån, att jag kommer göra alla roliga saker som jag planerar för mig själv!

20. Vilka är dina favoritserier på tv?
Hm, jag följer inget sådär slaviskt, ser grey´s ibland, gossip girl och stylista

21. Vad har du på dig just nu?
Tja, jag provade precis min outfit till brännbollsyran så jag har faktiskt bara underkläder på mig nu, men innan det hade jag jeans, svart t-shirt och turkos kofta

22. Vilket är ditt favoritgodis?
Lindh choklad, saltlakrits
23. Vem är din modeförebild?
Stina

24. Träningslåten, den där som får er att orka dubbelt så mycket, vilken är den?
Tidigare var det Alice Cooper - Poison, men nu vet jag inte..


Kommentarer
Postat av: Stinis

Haha, jag antar att jag har en namne? ;) Luuuv jo darling! Den här sommaren ska bli den bästa ever, det bara vet jag!

2009-06-09 @ 18:09:45
URL: http://stinalundqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0