Spinningvecka

Denna vecka har gått i spinningens tecken. Ikväll blir tredje gången i veckan. Det har bjudits på hård Elin-spinning, schlager-spinning och ikväll är det stenhård Pernilla-spinning med min favoritlåt alla kategorier som hägrar. Jag längtar! Ska bli skojigt! Funderar även på att gymma lite armar. Känns som jag verkligen saknat gymmet.. Eller så springer jag lite innan spinningen. We'll se :)

Annars har jag varit på skolan och jag och Emma har färdigställt vårat PM, jippi. Vi jobbar verkligen sjukt effektiv ihop.
Imorgon blir det skola hemma, ska försöka få in lite kunskap :) Sedan ska vi ner på stan och fixa med lite presenter, jag ska köpa nagellack och lite grejer till ett superfint linne som jag har så att det blir lite mer "user-friendly"

På kvällen kommer det nog över några klassisar så ska vi kanske se Let's dance eller nån film och sedan ska jag träffa Karro på NH och lyssna på nåt band som hennes kompis spelar i.

Kommentarer
Postat av: mallan

helloo tjejen! vilket GO du har i träningen nu, I like it! blir det råååsa nagellack som ska inhandlas?

2009-03-12 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0