Plugg...

Dagen har spenderats på Universitetet, kom hem för ett litet tag sedan bara. Vi har tenta på tisdag så man msåte ju börja förstå lite saker nu. Blir även till att sitta i helgen.

Alldeles snart ska jag bege mig till IKSU, tänkte springa lite och gå på core. Känns som en bra avslutning på arbetsveckan (även om den egentligen inte är slut) och en bra uppladdning för spelkvällen hos mig ikväll!

Annars blev jag superglad när jag fick mitt lönebesked. Fick typ lite drygt 1000sek mer än jag förväntat mig, bonus från föregående år, jippiii! Lycka :D Behövdes verkligen denna månad! Nu blir det lite extra shopping, har hittat några akuta hål i garderoben, så jag måste stoppa igenom dom för det kommer innebära att jag kan använda mycket mer än jag kan nu! (därför är det inte onödig shopping)

Nu ska börja byta om till träningskläder - IKSU here I come :)

Kommentarer
Postat av: Manda

Mycket som händer nu.. Har mycket att tänka på.. :( Men det ordnar sig nog, bara ringa när du har tid!

2009-03-20 @ 19:41:01
URL: http://publicserver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0