Om jag hade 10 miljoner

Jag läser en del bloggar som har s.k. "fredagsteman" veckan tema var
vad skulle du göra om du hade tio miljoner (vad är det första du skulle göra?)
Det första jag skulle göra skulle nog vara att hoppa upp och ner, slå lite bakåtvolter (kan jag inte ens)
och hjula(kan jag) av glädje!
Sedan skulle jag (ytligt) shoppa. Jag vill ha nya kläder och skor och jag vill inte fundera på om jag har råd.

Annars skulle jag såklart använda pengarna till min utbildning - leva ett lite godare liv som student.
Kanske flytta till en lägenhet, fast med den saker är jag inte säker. Jag trivs att bo i min korridor, jag tycker om mina korrekompisar och jag gillar att inte vara själv. Det finns alltid någon att prata med.

Annars skulle jag resa, jag älskar deet och planerar för en jorderuntresa efter studierna. Skulle vara nice att ha rikligt med pengar under resan (+ att jag skulle faktiskt ha råd att resa under studietiden också!)
Sedan skulle nog mamma och pappa få lite pengar, och lillasyster.
Skulle vara rätt kul att bjuda mina vänner på en fetingresa - typ en kryssning :)
Annars skulle jag placera en hel del av pengarna och när jag vet vart jag ska bo, så vill jag köpa en härlig lägenhet!

Tja, det var väl det. Jag lever och tänker inte så extravagant tror jag. Vill bara ha lite guldkant i vardagen!

Snart ska jag och syrran till stan, hoppas på lite shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0